2009. január 1., csütörtök

esztergomi muri

először is boldog új évet kívánok mindenkinek! persze magunknak is, legalábbis boldogabbat, mint ahogy a mai nap alakult...
tegnap este Esztergomba utaztunk a Baghy családhoz szilveszterezni, nekik született másodszülöttjük (Balázs) Liluval egy napon, és persze ők azok, akik egy tünemény nagyobb gyermeket, a két éves Jázmint is nevelik. az egyik kedvenc barátcsaládom  :)
az este nagyon jó volt, pont ahogy terveztem, babázás, zaba, séta, játék. aztán én mivel előző éjszaka nem (sem) aludtam, Liluci vacsija közben sikerült befáradnom és vele együtt elaludnom.
viszonylag nyugodt éjszakánk volt, kétszer sírt föl a macika, egyszer pont éjfélkor nyöszörgött, úgyhogy pont hallottam a Himnuszt és a koccintásokat a másik szobából, de annyi erőm nem volt, hogy én is kibújjak egy korty pezsgőre. reggel 6-ig aludtunk.
aztán délelőtt szépen összeszedtük a cuccainkat, megköszöntük a vendéglátást, és indultunk a csomagokkal a kocsihoz. na ott várt a "kellemes" meglepetés, valaki valamivel beütötte a szélvédőt az anyósülés előtt, szóval egy óriási "pókháló" éktelenkedik most az autó elején. pont jókor jön, nyakunkon a költözés ...

ohh, egy fontosat majdnem kifelejtettem! szilveszter napján kibújt a makika második fogacskája!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése