2013. május 5., vasárnap

napok

csak ugy porognek a napok, meg ha latszolag semmi nem tortenik, akkor is hipphopp este lesz!

csutortokon reggel ugy inditottuk a napot, hogy Lilu nem ment suliba, mert ejszaka nagyon fajt a feje. mivel pentekre egy dublini turat terveztunk (muszajbol, Mancinak uj utlevel kell), nem akartam, hogy utkozben rosszabb legyen. szoval dokiztunk. ott derult ki, hogy kozben a laza is felszaladt es nagyok a nyirokcsomoi. valami virussal kuzd a dragam.

ezzel parhuzamosan az ovitol is elkoszontunk, mert Manci teljesen kiakadt reggel, hogy mindenki itthon marad (Benci szabadnapos volt), csak o nem :( ugy megsajnaltuk, es amugy is csak 2-3 het lett volna az ovibol, igy inkabb atszaladtam, beszeltem az ovonovel es nem megy tobbet. majd szeptembertol az uj oviba!

delutan, mivel regen beigerte apuka, jatszohazaztunk. Lilunak jobb lett volna pihenni, de persze esze agaban nem volt.

penteken megjartuk Dublint. eredetileg allatkertbe is szerettunk volna menni, de Liluci lazas volt ahogy indultunk, szoval az elmaradt. ugyintezes, gyors ebed es indultunk is haza! igy is nagyon faraszto volt ketszer harom orat utazni...

Benci most szombat-vasarnap 12 orakat dolgozik, igy a Riverfestre Agival es Tomi babaval neztunk ki tegnap. a csajok beneveztek a felfujhato oriascsuszdara, arcfestesre, Lilu korhintazott is (Manci nem mert).

ma itthon punnyadunk, kell a pihenes is, mokakepp en festettem a csajok arcara pillangot, nemreg vettunk hazi arcfestoszettet, de ez nekem ugy tetszik, hogy minden nap gyakorolni fogok a lanyokon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése