2015. január 23., péntek

iskola

szoval tanitoneni leszek, pontosabban Introduction to Childcare tanfolyamon veszek reszt, aminek a vegen (kb majusban) lesz egy FETAC level 4-es oklevelem, es mehetek tovabb az 5-osre. azt pedig mar (mivel Valcsi ovis lesz delelottonkent) szeretnem nappali tagozaton vegezni. persze ez sokmindentol fugg meg, de lenyeg, hogy tanulok!

amugy osztalyelso vagyok es mindent en adok le legeloszor, ami egyreszt azert lehet, mert alacsonyabb szinten kezdtem, mint ami az elokepzettsegemmel vegezheto, mert paraztam az angolom miatt. igy utolag azt gondolom nem kellett volna, de azert nem banom, hogy kihagytam a melyvizbe ugrast... oreg vagyok en mar ahhoz :-)
a masik nagy elonyom, hogy van itthon harom kiserleti nyulam, akikkel meg lehet csinalni a hazi feladatomat (lasd kepek: "do a play activity with 3-6 years old children")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése