2013. június 28., péntek

a szuleink hibaja?

erdekes blogbejegyzesre bukkantam, egy anyuka "tollabol"...
csak meresztgettem a szemem olvasas kozben, bar lehet hogy nekem van szerencsem a szuleimmel (biztos is), de duhos kis fiatal felnott lehetett az anyuka, ha a fogmosastol az utazasi szokasaiig mindenert a szuleit okolta... aztan anyukakent szinten a szulei milyensegevel magyarazza az esemenytelen eletet.
ne legyunk mar ilyenek emberek! az eletunk a mienk. anyukank es apukank mutat egy utat, iranyt, de nem kotelez ra senki, hogy arra menjunk. en peldaul igen messze vagyok a szuleim altal helyesnek velt uttol, sok szokasukat es szabalyukat rugtam fel, a magam eletet elem. mert igy akarom. persze az is lehet, hogy ok mutattak meg hogyan kell szabadnak lenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése