2013. november 25., hétfő

tél

hideg van! a héten 0-2 fok körül volt, fűtöttem is rendesen! Benci meg Magyarországon volt pár napig. az autónk aksija kipurcant, én személyesen cseréltem ki. már nem járunk úszni, mert fáznak a csajok.

november 6-án megszületett a leendő kiskutyánk, egy cuki kis boston terrier, Lilu el is nevezte Csipesznek, most arra várunk, hogy cseperedjen :) nagyjából ennyisok dolog történt az utóbbi időben... uncsi tél. ja, és világosabbra festettem a hajam.

kreatívkodni nincs nagyon időm, pedig rájöttem, hogy jó móka egyszerű gyerekképeket festegetni, eddig van egy darab félkész :) viszont a hetek óta halogatott krétafalnak nekiálltam tegnap! a csajok szerencsére imádnak színezni, rajzolni, alig győzzük ceruzával, hegyezővel.

Geroldéknál tombol a bárányhimlő, akarom is, meg egy kicsit tartok is tőle, hogy elkapjuk... lassan kiderül! (2-3 hét a lappangás ugye...)

októberi, novemberi képek!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése