2014. január 30., csütörtök

a kutya!

tavaly májusban kezdődött a történet, amikor a kutya után vágyakozásom erős akaratba fordult át. hozzá is láttam, hog elmerüljek a kutyafajtákban, és több napos tanulmányozás és tesztelgetések után megtaláltam az álomfajtát: boston terrier

itt jött a csalódás, Írországban csak szaporítók vannak, tenyésztő egy se! Észak-Írországban és Angliában vannak tenyésztők, az ő kutyáik ára 2000 eurotól kezdődtek... ez Benci kb másfél havi fizetése... aztán eszembe jutott, hogy már eltörölték azt a bizonyos 6 hónapos karanténos törvényt, így elkezdtem Magyarországon kutakodni, kérdezősködni. szerencsére van egy kutyabolond barátnőm, aki tudta kit kell megkérdezni boston terrier ügyben :)

miután kiválasztottam a tenyésztők közül a 4 legszimpatikusabbat ránézésre (honlapranézésre...), írtam nekik levelet. és rögtön ki is derült kivel is vagyok egy hullámhosszon: Atlantisz Kennel Tiborjával és Andreájával :)

itt hosszú levelezés, ismerkedés kezdődött, nyáron meg is látogattuk őket. 


szeptember elején pedig már pocakos volt Tia, az anyukakutyi :) ezután csak várakoztunk. ez volt a világ leghosszabb két hónapja, de aztán 2013. november 4.-én megszülettek a kicsik. közülük a középső lett a mi Csipink (Csipesz, keresztanyja Lilu).


már csak vártuk, hogy elég nagy legyen egy nagy utazáshoz Magyarországról Írországba. szinte kétnaponta kaptuk róla a friss képeket, de így is lassan telt... 


január 20-án aztán elhagyta Magyarországot, és 23-án megérkezett hozzánk!!


tökéletes kiskutyi, kedves, bújós, olyan, mint egy cica, csak sokkal jobb, mert lehet vele játszani :) a gyereknevelés után meglepően könnyű tanítani, az ül és fekszik már egész jól megy, a szobatisztaság tökéletes, ha nem esik az eső, ha esik, akkor azért bajban vagyunk, mert teljesen kiakad tőle, és nem hajlandó gyorsan pisilni-kakilni, hanem behozza... a pórázas sétát is lelkesen gyakoroljuk, kicsit lassan halad, de már három háznyira sikerült elsétálni :-D féltem kicsit tőle, hogy a gyerekek majd nem bánnak vele megfelelően, de erről szó sincs. imádják, simogatják, a kertbe kiengedik, lesik hogy be akar-e jönni, játszanak vele, főleg Lilu. egyszerűen ebben a kutya-sztoriban minden tökéletesen működik. bolDOG vagyok :) (szar szóvicc a végére haha)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése