2015. február 11., szerda

kepek a telefonombol, Manciszulinap meg egyebekrol

eleg tartalmas januarunk volt, hoeses, szulinap, tortasutogetes, iskolabajaras... Manci 5 eves lett! volt bulija, ketto is, egyik egy jatszohazban a gyerekek boldogsagaert, egy afterparty pedig a felnottek kedveert (is), eszemiszom dinomdanom. Penny Linges tortat kert, ami egy mesefigura, egy cuki lila panda, a torta pedig kivul belul lila volt. utana meg zoldet kakiltunk. tortat megrendelesre is sutottem nemreg, egy Barca drukker szulinaposnak. Lilu tegnap (a harmadik orajan!) legjobb lett a csoportban gimnasztikan. voltunk betegek is, mult heten, vagyis ok voltak, az egesz csalad, kiveve engem. koppkopp. Mancinak meg faj a fule, es orvosi javaslatra megprobaljuk atveszelni antibio nelkul. hat. bizakodo vagyok, de legkozelebb megkerdezem a dokit, hogy hozzank koltozne-e ilyen fulfajas idejen, mert a Manci ilyenkor ejjel-nappal garazdalkodo visitoszornnye valtozik. ezen kivul buszken jelentem, hogy Valen huszfogu, de sajnos meg mindig kisordog. imadom. jovo heten ilyenkor pedig (konkretan szerda este 10kor) mar biztosan nem fogok aludni, ugyanis kimenot kaptam, es ejjel 1kor indul a buszom...

1 megjegyzés: