2019. december 2., hétfő

Blog ujratoltve

Megtalaltam a blogomat! Unatkozo kisbabas anyukakent kezdtem irni, es most, hogy ujra unatkozo kisbabas anyuka vagyok, akar folytathatom is! A legelso bejegyzes ota eltelt 11 ev, de az utolso ota is 4, ezalatt csomo minden tortent, amit igy elso korben kiemelnek, hogy egyel tobben lettunk :-) 2019.szeptember 26.an megerkezett Oszkár, a legkisebb pocokfej. Majd egyszer elmeselem, hogy hogyan dontottunk hirtelen ugy, hogy megiscsak utat engedunk az eredetileg tervezett, de aztan meggondolodott negyedik gyermek erkezesenek. A lenyeg, hogy az elhatarozas utan korulbelul harom masodperccel mar terhes is voltam, ami ket evvel a masodik endometriozis mutet utan eleg biztato. Es szerencses. Vagy mondhatni van benne egy kis elrendeltetes erzes.
Na jo, mara ennyi, var a nyugos kisbabam, aki ma kapta meg elete elso oltasait, konkretan harom szurit es egy szajba-rotat, es aki elete 9 hete alatt nem sirt annyit osszesen, mint ma... Egyemmeg.

1 megjegyzés:

  1. Régen így ismeretlenül is nagy olvasója voltam a blogodnak. Ma reggel, nem tudom honnan, de egyszer csak eszembe jutott hogy vajon elkezdted-e újra irni, és wow, találtam egy új bejegyzést 2019-ből! Gratulálok a negyedik babához! Gabi

    VálaszTörlés