2013. március 27., szerda

hetfo-kedd-szerda

Budapesten toltottuk ezt a harom napot, hetfon Agi baratnommel nyitottuk a randisorozatot, aztan delutan Dittike jott fol az apartmanba gyerekezni, este vele es Koszival elmentunk meggysorozni, amitol utana ket napig szedultem :) viszont ezer eve nem rohogtem ennyit!

hajnal 2-kor ertem haza, 5kor Valent ellatta Benci, de innentol mar csak feluletesen pihentem kb 8-ig, aztan feladtam a probalkozast, ittam egy jo kavet es a turne ujra indult. Jozsa baratnomet es a harom gyonyoru gyereket latogattuk meg, aztan a nagynenemeknel ebedeltunk, delutan Niki jott latogatoba az apartmanba, szerencsere anyuek lefoglaltak a csajokat, igy sikerult beszelgetni is.

este vacsorazni mentunk Bencivel egy nagyon puccos etterembe, ezutan pedig rogtonzott gimis osztalytalink volt, ahova senki nem jott el, csak a szokasos mag, kb 5 ember :) ettol fuggetlenul jonak igerkezett az este... de... Benci rosszul lett, es gyakorlatilag azota vagy a wc-t olelgeti, vagy alszik. nem igazan tudjuk, hogy gyomorrontasa lett, vagy egy virus teritette le, de nagyon remelem, hogy nem az utobbi...

delutanra hazautaztunk Nagyvenyimre, es sikerult eletet verni szegeny Bencibe, hogy elmehessunk a gyamhivatalba jegyzokonyvet felvetetni, mert ez kell holnap reggel a nepessegnyilvantartoba (kijelentkezunk Magyarorszagrol - bar a neni szerint nem lesz egyszeru, kicsit kuszak a papirjaink).

ma koran alszunk, holnap is porgos nap varhato...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése