2008. december 16., kedd

fog nincs, étvágy van

annnnyira nagyon elfoglalt vagyok, nem jut időm írni :-D bár azt hiszem inkább lefáraszt a két újdonság az életemben: 1. a gyermek fognövesztése (nagy macera ám, evés után dentinox egy nap 3-szor, két kaja között chamomilla szintén 3-szor, sokkal több ölben majomkodás ) 2. a torna, amire továbbra is lelkesen járok (persze csak az vesz rá, hogy levonszoljam magam, hogy vár minket a csajszi, aki közben Lilura vigyáz).
a fogacskáknak még nem sikerült egyébként kibújni, pedig nagyon drukkolok nekik! minden reggel azt hiszem, hogy most tuti kilóg már a végük, és minden reggel csalódnom kell.
na és a nagy hír! Liluci tegnap elfogyasztotta élete első egész üveg babakajáját ami egy alma-sütőtök volt. érdekes, mindent szeret amiben alma van, ezt vajon kitől örökölte? és uzsonnára szintén majdnem sikerült ez a produkció, pár falatka maradt csak az üvegcsében.
a mai napról már nem mondható el ugyanez, most a szokásos fél üveg csúszott le, persze mentségére legyen mondva a kisasszonynak, hogy nagyon álmos volt már.
és ha már alvásról beszélek, férjecske befenyített, szigorúan altatjuk a gyereket mostanság, alvóidőkor ágyba be, sírás közben önálló elalvás. és működik a dolog. csak a szívem szakad meg, míg sír. én nem tudom Apuka hogy bírja olyan türelmesen hallgatni, tényleg nagyon fájdalmas számomra. viszont így jót alszik napközben is, és este sincs a két órás altatós procedúra. tulajdonképpen nekem is jó, meg a kismajomnak is, csak szoknunk kell még.
ja és mégegy hír: elköltözünk január 10-én. nem tartható fenn tovább ez az egyszobás állapot, makika nem tud aludni rendesen, macika nem tud dolgozni rendesen, én meg ideges vagyok ezektől. szóval találtunk egy lakást a város másik végén, Kökinél, ami egy ekkora kis családnak pont megfelel. lassan elkezdhetem a dobozolást... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése