2008. december 20., szombat

vacsora

tegnaptól Liluci vacsorázik is. egyébként most világosodtam föl, hogy első az ebéd és a vacsora bevezetése és a végén a reggeli, ehhez képest én először csak tízórait adtam neki, utána jött az ebéd (2-kor) és most bevezetjük a vacsit is, mert a maki olyan fáradt esténként, hogy a vacsiszopi csak jelzésértékű nála, aztán persze 2-3 órával később rájön, hogy éhes, de akkor már nagyon nehéz visszaaltatni.
szóval próbálkozunk a vacsival. és remélem, hogy az evés nem veszi el a kedvét a szopitól, mint anno nekem... (ahogy anyu meséli).
azt is kigondoltam, hogy lassan kapni fogja a husis kajákat is, bár lehet, hogy várok vele az átköltözésig (a másik lakásba). meglátjuk.
és mivel már gyümölcsökből eszi a 7 hónaposoknak valókat (körte, szőlő), így lassan a főzelékekből is bevezetjük a 7 hónapos kortól adható cukkinit és zöldborsópürét. no ezek a terveim babakajaügyileg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése