2008. november 26., szerda

a mai nap

húúú emlékeztek? "a mai nap éppen megfelelő arra, hogy a hangya holdra szálljon. számba cukorkák repüljenek és a mese valósággá váljon!" 

hát nem unatkoztunk ma, legalábbis én tuti nem. kitakarítottam a ráday utcai kölcsönlakást (a lábos a szénnéégett almákkal odaveszett ).
sétáltunk egy nagyot kendővel, a különbség kenguru és kendő között leírhatatlan.
itthon pedig átrendeztem a lakást. tulajdonképpen mindent máshova toltam. érzem is a mellizmaimat, remélem a tejcsárdáknak nem lesz bajuk... ha már az ujjam áldozatul esett egy képtörésnek. nem nagy vágás, de az istennek se akar elállni a vérzés, olyan rossz helyen van (hajlatban). na mindegy, leragasztottam, csak így kényelmetlen.
makika egész türelmesen nézte mindezt végig, és az evésével is meg vagyok elégedve, egy kajára majdnem egy egész minihipp alma lecsúszott.

a szombati babaexpos fotózásból nem is tettem képeket. na majd most:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése