2008. november 20., csütörtök

máris csütörtök

hogy lett hirtelen csütörtök? nem is tudom mit csináltam a héten... na gondolkodjunk.
hétfőn jöttek keresztbabáék még a ráday utcába, sétáltunk, turiztunk (én nem, csak kísérő voltam, önvállveregetés )
kedden Tibész és Koszi látogatott meg minket, aztán összepakoltam a cuccainkat. mellesleg tönkretettem a kölcsönlakás kölcsönkonyháját benny hill elbújhatott volna mellettem... életem első babakaja gyártása, otthon kaptunk almát, gondoltam párolok egy kicsit Lilunak, ehet jó kis hazai ízeket. még nem volt puha az alma, erre nagy durrogások-rottyantások a pelenkából. na gondoltam gyorsan lecserélem a pelust, addigra pont kész lesz az alma. na hát pont kész lett, olyannyira, hogy szénné égett a lábosban, erre jól megijedtem, lábost lekaptam a villanytűzhelyről és azzal a lendülettel lecsuktam a tűzhely tetejét. szénalmatál a mosogatóba. vizet engedtem rá (jóóóvan) gomolygott a füst a konyhában, és mire visszafordultam a tűzhelyhez, egy helyes kis lyukacska keletkezett a tetejében, a főzőlapon meg az odaolvadt tűzhelytető (király vagyok na!). azt se tudtam, sírjak vagy nevessek mindenesetre jobbnak láttam a férjemet még jó előre telefonon beavatni, hogy megeméssze míg hazaér.
kedd este átcuccoltunk félig a baranyaira, szerdán reggel Benci a maradékot áthordta. ezt a folyamatot nem részletezném, gondolatban 15-ször beadtam a válópert, gondolom a szomszédoknak is megvan rólunk a véleménye, mert az olaszok hozzánk képest... hát túléltük, megvolt ez is.
szerdán visszakaptuk a gázszolgáltatást, kipucoltam a lakásból a három hetes koszt, elpakoltam, mostam, főztem (igen!), és kettesben töltöttük az estét Lilucival, mert a Benci későn jött. gyermek konkrétan kibírhatatlan volt az este, ooooordított 3 órán keresztül, meg néha-néha felröhögött, szóval mire kiborultam volna, mindeg jött egy kis kedvesség tőle, amin olvadoztam, de hát akkor is kérem szépen, ezt akkor kéne csinálni, amikor édesapa itthon van .
ma fórumrandink volt a tranzit caféban (jajj de jó kis hely az, olyan kedves!) jól megbeszéltük, hogy sokkal jobb lett volna ott a baba-mama tali, no de utólag okos az ember ugye...
utána megint keresztbabáztunk, Barbara beoltatta magát influenza ellen, 2ezer valahányszáz forint (ezer helyett ) szóval bár gondolkodtam rajta, így már el is ment a kedvem, no meg a sorvadozásától is, amíg itt voltak, végig zsibbadt a keze. hát ez nekem nem kell, köszi. inkább hipochonder apukát kellene elküldeni, úgyis ő hordja haza a betegségeket.
hát ennyi minden történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése