2008. november 24., hétfő

kendő

most aztán beadtam a derekamat és beálltam a kendősök sorába. tegnap a babaexpon volt lehetőségem kipróbálni Liluval a kendőket, a mei tai-t, de jó volt!! a mei taiba Lilu sajnos picike, bár lustaanyunak egyszerűbb lett volna használni, de a kendőt választottam.

Lana, Nandu és Carolino kendők voltak kint, sajnos a Lana nagyon drága nekem így kezdésnek, pedig gyönyörűek voltak, a másik kettő majdnem egyforma árban és hasonló anyagból van, Józsa környezettudatos és magyarárutvegyünk királylány beszélt rá végül a Carolinora, mert az magyar. és milyen igaza van  :)

na ma elkezdtem megtanulni a hátra kötést. nagy lendülettel bwcc-vel kezdtem, de be kellett látnom, hogy ehhez még kevés vagyok. természetesen először csak szegény Tete rongytestével gyakoroltam, aztán az egyszerű háti kötést bátorkodtam Lilun is kipróbálni, ennek eredményeként most itt alszik a hátamon, én meg ideültem elmesélni első kendős élményeimet.

tudom: gyakorlás-gyakorlás-gyakorlás...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése