2008. november 25., kedd

pneumo oltás

ma dokinéninél voltunk egyrészt a második pneumo oltás miatt, másrészt mert 2 hónapja méregették utoljára a makikát. hát meglepő. két hónap alatt 2 centit és 740 g-ot nőtt. nem is a súly a meglepő, az szokásos Lilu-féle hízogatás. de a centi? hát már lassan a bodykat és rugikat 74-esre kell cserélnem. másból mondjuk teljesen jó a 68-as, no de akkor is. 63 centi? nem mintha nem lenne elég, sőt! tökéletes  :)

dokinéni leszidott, hogy elpazaroltam a D-vitamint, bár még 1-2 hónapig elég lesz, de elvileg 1 éves koráig elégnek kell lennie. na ja. és egyetlen cseppet se lehet ám mellélőni! ja, arról ne is beszéljek, hogy minden egyes nap kiskanállal tejcivel vagy valamivel kellene beadni neki. meg se mertem szólalni, hogy jó ha 3 naponta eszembe jut és gyorsan belecsöppentek 3 cseppet. de lehet, hogy 2 naponta 3 cseppet, vagy 4 naponta 3-at. hiába, veszélyes életet élünk, játszom a gyerek testi épségével ...

K-vitamint is beadtam egy hónapja az utolsót, azt föl se írta, fél éves a gyerek, nem kell már. hát jó. örülök neki, egy macerával kevesebb.

a bőre megint száraz, a szokásos fürdetőkrém mellé írattam neki megint olyan csodatestápolót. és felírattam a meningo elleni oltást is, januárban az utolsó pneumoval megkapja, és a másodikat márciusban, szóval ha megyünk Írországba, ha nem, gyermek oltásügyileg rendben lesz.

tegnap fel lettem világosítva, hogy lejárt a tgyásom, gyedet kell(ene) intézni. anyunak passzoltam ezt a dolgot, azt se tudom hogy kell, a lényeg az egészben, december elején csak félpénzt kapok (mehetek vele a vásárba agyamra mentek a gyerekdalok?) szerencsére a tanítás kicsit kiegészíti, januártól az se lesz. de nem baj, mert nem tudok bele kellő energiát fektetni.

babakötvényt is intézni kellene... fúúújj ezek az evilági dolgok  :-D

Bencit karácsonyig nem sokszor látjuk majd, rendezvény-hegyek lesznek, kezdhetem magam készíteni lelkileg... de olyan csodálatos karácsonyunk lesz, mint még soha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése