2008. november 5., szerda

Hévíz negyedik-ötödik nap és csomagolás-hegyek

sokminden történt mostanság, épp az ideiglenes albérletben csücsülök, amit a gázcsőcsere idejére kaptunk. nagyon jó itt a városban, minden közel van gyalog, mindenhol bolt, kávézó és atm  :)

Hévíz utolsó egész napja nagyon jól telt, Benci betartotta amit ígért, egész nap babázott, én meg olvasgattam, aludtam, pihentem. délután megvolt a szokásos közös fürdőzés és még vacsizni is elmentünk. szép volt, jó volt, reggel csomagoltam, ennyi.

a cuccainkat már haza se vittük, megkaptuk a Ráday utcai lakás kulcsait és ide hoztuk a bőröndjeinket. aztán jópár dolgot áthoztunk a másik lakásból, de így is lemaradt egy-két nélkülözhetetlen tárgy (pl a szemöldökcsipeszemet nem láttam egy hete... ) 

csináltattam Hévízen auraelemzést. közölték velem, hogy fáradt vagyok. na ezért fizetni ezerötszázat, nagyon tud a csaj :-D és pihenni most sem fogok, ezermillió ruhát kell kimosnom és szombatra is készülni kell és mióta nem találkoztam már a barátaimmal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése