2008. október 9., csütörtök

babanézőben

ma Józsa-Irén babát látogattunk Lilucival és Dittikével. nagyon kis édescukorfalat mini tappancsokkal és majomka testtel az a fülcimpa, az a szájtartás, az az állacska... zabálnivaló!
a fényképezőnk nem üzemképes, mert elhagytuk az elemeit, de föltaláltam magam, kiszereltem a légzésfigyelőből és föltettem tölteni. aztán szépen itthon hagytam. szóval nincs képem a kisasszonyról.
a villamoson odafelé Lilu kinézett magának egy bajuszos vénembert és kitartóan mosolygott rá. aztán amikor a bajuszos bácsi leszállt, egy bibírcsókos néni tetszett meg neki. aggódom, ez a gyerek ízlésficamos
visszafelé villamosozva volt olyan szerencsénk, hogy valami bűzölgő csöves utazott mellettünk, naggggyon durva volt, Lilu végigreklamálta az utat, Dittike a hányásával kűzdött, és bónuszba még egy nő pont mellettünk elejtette a kovászos uborkáját... csodás illat-egyveleg én a gyermek ruhájába fúrtam az arcomat, így éltem túl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése