2008. október 15., szerda

teszt-évforduló

egy évvel ezelőtt tudtam meg, hogy makika a pocakomban növekszik!
már egy ideje idegbeteg voltam, ez volt az egyetlen tünet... pénteken kellett volna megjönnie, hétvégén anyuéknál voltunk, szomszédoltunk is, Barbara vetette föl, hogy talán tesztelhetnék egyet. tök fölöslegesnek tartottam, hisz 4 hete műtöttek, meg ugye az a sok-sok negatív teszt, amin már túl voltam, semmi kedvem nem volt megint csalódni... de a bogár már a fülemben volt.
vasárnap este vettünk tesztet, de reggel akartam megcsinálni, hogy tuti legyen. egész éjszaka nem aludtam, 2 körül már nagyon kellett pisilnem is, hát gondoltam megcsinálom. clearblue tesztem volt, és a + jel előbb megjelent, mint a kontroll-csík hát elmondhatatlan-leírhatatlan...
Benci mélyen aludt, megpróbáltam fölkelteni, az orra elé dugva a tesztet. félig kinyitotta a szemét:
- mi van, lázas vagy? (azt hitte lázmérő)
- nem, pozitív lett!!!!!!!!!!!!
- dehogyis...
és aludt tovább. nem hitte ő sem, hogy ilyen lehet. még kereken egy hétig nem hitte el, akkor csináltam mégegy tesztet, az ő kedvéért, na akkor már elhitte ő is.
milyen boldogság azóta az élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése