2008. október 14., kedd

dokinéninél

ma dokinéninél jártunk. a rota tuti volt, de sejtettem én, hogy a pneumo is megérkezik. tehát két oltást kapott a makika ma. kicsit nyafika volt, pedig kialudta magát, jóllakott, mielőtt elindultunk. nehezen viselte már a tüdőhallgatást is, aztán a szájellenőrzésnél már nagyon fel volt háborodva. amikor megkapta a pneumot a combijába, el is tört a mécses. anya-puszik gyorsan helyretették a dolgot, aztán megkínoztuk a drágát egy öltözéssel is. a rotát meglepően türelmesen fogadta, nem akarta kiköpni se, de azért jól végiggondolta, hogy akkor ezt most lenyelje vagy sem. végül lenyelte.
 (nem tudom mi lehetett az oltóanyagokban, de meglepő mellékhatást produkált a maki: egész nap röhögött :) imádom!)
dokinéni fölírt még nekünk fürdőkrémet, meg testápolót a hihetetlenül száraz bababőrre, akartam kérni D-vitamint is, mert szerintem nagyon kevés van az alján, de kinevetett a dokinéni, hogy az 1 éves koráig elég lesz. (szerinetm tuti nem, de legyen igaza...) biztos elpazaroltam, tényleg majdnem mindig 2 csepp pottyan ki az üvegből, de ez a két csepp kb két naponta kerül a maki szájába (mert a gyagya anyja elfelejti ) akkor ugyanott vagyok. nem értem miért fogy ilyen gyorsan!
egyébként vasalós nap volt miután hazaértünk, mert a Józsa-féle babás napot elsumákoltam. fáradt vagyok.
a mai nap babaprodukciója pedig a lábmarkolászás. hatalmas szakértelemmel vizsgálja, fogdossa, nézegeti a tappancsait a kis drágám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése