2008. október 13., hétfő

összefoglaló :)

kicsit lusta voltam írni mostanság, pedig voltak ám történések...

okt.10. meg kell említenem ezt a napot, pedig idén nem történt semmi különös, de 6 évvel ezelőtt annál inkább :) Benci akkor mondta először, hogy szeret nem is mondta, hanem írta sms-ben, mert én épp Szekszárdon voltam suliban, ő meg Bp-en szintén suliban. régi szép idők, amikor még csak hétvégén találkoztunk... sóhaj...

okt. 11. az első tanítási napom. fárasztó volt, ráadásul nem tudtam felkészülni, nem voltam épp a topon, még a laptopot is be kellet vinnem ebédszünet után, hogy kicsit érdekesebb legyek, mutogattam képeket, bár azt hittem kicsit több van a gépemen... mindegy, legközelebb megpróbálok felkészültebb és érdekesebb lenni.
Liluci egyébként jól elvolt az apjával, csak egy etetést kellett Bencinek megoldania, hát nem járt túl nagy sikerrel, próbálta medela-pohárral, kanállal, cumisüveggel, de nagyon kevés tejcit sikerült a gyerekbe juttatnia. még jó, hogy olyan közel van a suli, haza tudtam ugrani ebédidőben egy villámszopira.

tanítás után pedig fölcuccoltunk és irány Balatonlelle! volt munkatársakkal wellnesskedés. nagyon nehezen indultunk el, Benci elvileg dolgozott volna vasárnap délelőtt, de aztán elsunnyogta a drágám, túl jó volt a jakuzziban terpeszkedni. babcikát is megúsztattuk, életében először, nagy okos szemekkel csodálkozott az óriási fürdőkádban most kicsit megint megkívántam a babaúszást, és hát apa se nagyon ellenkezik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése